Doprava a platba
GLS - doručení kurýrem (ČR)/ GLS - Parcelshop
Nechte si poslat balíček až k vám domů. GLS vám v den doručování zašle SMS zprávu s 2hodinovým časovým oknem, kdy k vám dorazí. Pokud by vás nezastihl, uloží zásilku v nejbližším GLS parcelshopu, kde si ji poté můžete vyzvednout.
Berte prosím na vědomí, že do výsledného balíčku počítáme i s váhou krabice a výplňového materiálu. Také daný produkt váží více, než jaká je jeho uvedená hodnota hmotnosti/objemu. Nepřevzetí zásilky neznamená ukončení kupní smlouvy.
Objednávka:
|
Váha zásilky:
|
Cena: |
Do 999 Kč
|
Do 3 Kg
|
69 Kč |
Nad 999 Kč | Do 3 kg | ZDARMA |
Zásilkovna - doručení do výdejního místa, Z-Boxu apod. (ČR)
Jste raději, když na vás balíček počká na výdejním místě? Pak zvolte dopravu přes Zásilkovnu na Výdejní místo. Počká tam na Vás až 7 dnů(prodloužení o dalších 7 dní), v období hlavní sezóny během Vánoc pak 5 dnů (prodloužení o další 2 dny). U Z-Boxu je původní doba 5 dní s možností prodloužení o 2 dny. V průběhu Vánoc se jedná o zkrácenou dobu na 2 dny s možností jednodenního prodloužení.
Berte prosím na vědomí, že do výsledného balíčku počítáme i s váhou krabice a výplňového materiálu. Také daný produkt váží více, než jaká je jeho uvedená hodnota hmotnosti/objemu. Nepřevzetí zásilky neznamená ukončení kupní smlouvy.
Objednávka:
|
Váha zásilky:
|
Cena: |
Do 999 Kč
|
Do 5 Kg
|
59 Kč |
Nad 999 Kč
|
Do 5 Kg
|
ZDARMA |
Zásilkovna - doručení do výdejního místa, Z-Boxu apod. (Slovensko)
Využijte zaslání vašeho balíčku na Slovensko. Zvolte si výdejní místo Zásilkovny, kde na Vás počká min. 5 dnů a pohodlně jej převezměte, kdykoliv se Vám to bude hodit.
Berte prosím na vědomí, že do výsledného balíčku počítáme i s váhou krabice a výplňového materiálu. Také daný produkt váží více, než jaká je jeho uvedená hodnota hmotnosti/objemu. Nepřevzetí zásilky neznamená ukončení kupní smlouvy.
Objednávka:
|
Váha zásilky:
|
Cena: |
Do 999 Kč
|
Do 5 Kg
|
99 Kč |
Nad 999 Kč
|
Do 5 Kg
|
ZDARMA |
Cena:
Postup při viditelném poškození zásilky
Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda zásilka není viditelně poškozena. V případě, kdy je balíček viditelně poškozen a lze předpokládat, že došlo i k poškození zboží, tuto zásilku nepřebírejte! S dopravcem sepište protokol o shledané závadě a zásilka nám bude vrácena. Pokud se i přes viditelné poškození rozhodnete zásilku převzít, rozbalte ji a zkontrolujte zda je zboží nepoškozené za přítomnosti řidiče (doručovatele). V případě poškození zboží zásilku nepřebírejte a s dopravcem sepište protokol o shledané závadě.
Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosím, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.
Možnosti platby:
Běžný bankovní převod - ZDARMA
č.ú.: 92090188/5500 Raiffeisenbank
On-line platební kartou - ZDARMA (Zajišťuje Shoptet pay )
Apple pay - ZDARMA
Google pay - ZDARMA
Dobírkou - 69,- Kč (zaplatíte hotově nebo kreditní kartou při převzetí zásilky)
Skip Pay - ZDARMA
ODLOŽENÁ PLATBA – SKIP PAY
Plaťte bezpečně až po doručení a vyzkoušení zboží. Nákup uhradíte pohodlně online do 14 dnů (nebo do 50 dnů s účtem Plus), a ještě ušetříte za dobírku. Odložená platba od Skip Pay je totiž zdarma.
V případě problému s platbou přes platební bránu proveďte reklamaci zde:
Shoptet, a.s.
Dvořeckého 628/8
169 00 Praha 6
Česká republika
IČ: 28935675
DIČ: CZ28935675
Spisová značka: B 25395, Městský soud v Praze
Upsaný a splacený základní kapitál společnosti činí 2 000 000 Kč.
UniCredit: 1387358473 / 2700
IBAN: CZ8227000000001387358473